Segmen: Blog saya tersangat awesome

 ~ Assalamualaikum ~

Hai bloggers semua , ini kali pertama Faie join segmen buat tahun ini . For the intro , segmen ni kawan Faie yang buat . " Eh , kawan Faie yang mane satu ? " Nama dia : PakCik Adi Putra Bin Roslan . Dia sebaya dengan Faie . Sebelum Faie pindah Batu Pahat , Johor , Faie stay dekat Kluang and pernah satu kelas dengan pakcik ni ^ ^ Dulu dia comel , sekarang kurang comel sebab muka dia dah dewasa * pandang lantai * . Eh kejap , Faie kata dia COMEL ehh ? hoo ~ Marah ' kawan perempuan ' dia nanti .
* tekan SINI untuk sama - sama join segmen ni *

" Blog saya tersangat awesome "

Sebab utamanya ialah . . . SEBAB TUANNYA PON AWESOME ! Hahahaha , masuk bakul angkat sendiri , masak lemak cili api pun makan sendiri ♥‿♥ . Blog Faie ni takde share pasal blogging tutorial , TAPI semua yang Faie post , lahir dari hati nurani yang sesuci embun pagi . Faie tak pernah menipu or create cerita dalam blog Faie ni , sebab Faie bukan orang yang hipokrit . Next , hampir 40% daripada semua code yang Faie copy , Faie akan edit sendiri , CONTOH yang " 1 fairy here " * tengok screen kanan , yang paling atas * . Code asalnya takde gambar , tapi Faie cuba edit sendiri . Memanglah nampak macam meaningless , tapi itulah kali pertama Faie ubahsuai sesuatu code . Sebab Faie takpandai main HTML or XML code ಥ ̯ ಥ

To Adie Putra : Thanks sebab sudi promotekan First GA aku tu dekat blog kau ◉‿◉ Aku doakan segmen kau ni mendapat sambutan , * aku dah promote GA kau ni dekat satu group untuk BLOGGER dekat FB *
   kam sa hae yo

2 comments:

  1. check link anda
    http://cookies-boy.blogspot.com/2012/12/list-peserta-segmen-blog-saya-tersangat.html

    ReplyDelete